300 dages returret
DAG-TIL-DAG LEVERING
FRI FRAGT FRA 500 KR
300.000 DANSKERE BRUGER OS

Supportoversigt

Sig Hej til vores virtuelle
support-bot, Macky ☺️👋


Macky kan hjælpe dig med mange ting 🐙. Fx. anmode om ændring eller annullering af din ordre, spore din pakke, vejlede med returneringer og meget mere.

Den har både adgang til dine ordre-data, men også adgang til at sætte din ordre på pause, hvis du beder den om det.

Macky har selvfølgelig løbende kontrol spørgsmål, for at sikrer data’en er korrekt og du er ejeren 👮‍♀️  

Den er ikke så kvik 🧠, så brug knapperne med emner, for at få svar på dine spørgsmål og hjælp :)

Macky kan også hjælpe med reklamationer og generelt hjælper den vores support, med at få de informationer vi har brug for fra dig hurtigt, så vi hurtigt 🚀 kan løse en supportsag.

Vi håber du også finder Macky hjælpsom 🤝

Ordre ikke modtaget? 🤷‍♂️

1. tjekke din adresse angivet i ordren er korrekt.

2. dit navn skal stå tydeligt på postkassen.

3. tjekke din tracking for din ordre her https://mackabler.dk/tracking/

4. tjekket postkasse, naboer eller kontaktet nærmeste posthus.

Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du kontakte os pr. e-mail [email protected] med dit ordre-id.

Returneringer ♺

Du skal inden 300 dage fra modtagelse af din ordre give os meddelelse, skriftlig, at du ønsker at fortryde dit køb og returnerer det. Det kan du gøre i vores chat-bot her ved at vælge "Returnering"

I din mail skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din 300 dags returret.

Har du købt et Apple produkt er der kun 14 dages returret, kontakt os dog gerne nogen gange kan det gøre alligevel.

Reklamation & garanti 🥇

Hvis du modtaget en forkert produkt, en defekt varer, eller har du ved en fejl bestilt et forkert produkt, kan du få det ombyttet hurtigt og nemt.

Du kan via vores chat-bot her vælge "Reklamation" og derefter følge instruktionerne.

Fik du ikke dit svar i support-bot'en Macky?

Du kan finde mere information om vores kundeservice her: 
📚 Kundeservice oversigt

Du kan finde mange spørgsmål som andre kunder har spurgt om her i vores: FAQ (det står for spørgsmål som bliver stillet tit).

Hvis du vil spore din pakke kan det gøres her eller også kan du logge ind på din bruger her.