300 dages returret
DAG-TIL-DAG LEVERING
FRI FRAGT FRA 500 KR
300.000 DANSKERE BRUGER OS

Løs ladeproblem med iPhone/iPad

Fejlmeddelelse ved opladning af iPhone, iPad og iPod

Får du en fejlmeddelelse på din iPhone, iPad eller iPod ved opladning? Så kan nedenstående guide i 99% af tilfældene løse problemet.

Problemet opstår som regel ved brug af Lightning-kabler eller tilbehør, og fejlmeddelelsen lyder som regel:
"Tilbehør ikke understøttet", "Dette kabel eller tilbehør er ikke godkendt og virker muligvis ikke med denne iPhone".

Hvis du oplever problemer, når du oplader din Apple iPhone, iPad eller iPod, med Lightning- eller 30-pin kabel, kan denne guide måske hjælpe med at løse problemet. 


Ofte lyder fejlmeddelelsen således:

"Dette kabel eller tilbehør er ikke 
godkendt og virker muligvis ikke 
med denne iPhone"

Fejlen fremkommer, fordi forbindelsen mellem din iPhone, iPad eller iPod og kablet ikke er god nok. Dette kan skyldes skidt, snavs, fedtrester m.m. på kabelhovedet og i ladeindgangen på din enhed.

Denne fejlmeddelelse kommer ofte på kabler, som ikke er produceret af Apple selv eller ikke er MFi-certificeret. Selvom ens originale Lightning-kabel eller 30-pin kabel fungerer, betyder det ikke, at fejlmeddelelsen ikke kan forekomme, da der er forskel i hvor følsomme originale og uoriginale kabler er.

Sådan løser du problemet:

1. Fugt en klud eller noget køkkenrulle.

2. Tør kabelhovedet af, så eventuel skidt og fedt ikke længere sidder på hovedet.

3. Støv og skidt skal fjernes fra ladeindgangen på enheden. Du kan følge med i denne video, hvor Anders fortæller hvordan man løser problemet enkelt og hurtigt ☺️


Til tider vil man opleve at få fejlmeddelelsen, "Tilbehøret er ikke understøttet" fremfor fejlmeddelelsen:
"Dette kabel eller tilbehør er ikke godkendt og virker muligvis ikke med denne iPhone.". 

Her skal man prøve at følge overnævnte løsninger, da vi ofte oplever, at det også virker.

Vi ved hvor frustrerende det kan være, at være ude af huset og mangle strøm, for så at modtage denne fejlmeddelelse på sin enhed. Mange konkluderer, at det skyldes, at kablet er i stykker og ikke fungerer længere, men det er heldigvis ikke særlig ofte tilfældet.


Vi håber denne guide løser problemet, så du ikke får fejlmeddelelsen igen, når du oplader din iPhone, iPad eller iPod ☺️